راهنمای سفر به دومینیکا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 33
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 2226
:: بازدید سال : 18913
:: بازدید کلی : 92611

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

راهنمای سفر به دومینیکا
دو شنبه 13 ارديبهشت 1400 ساعت 12:11 | بازدید : 521 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

راهنمای سفر به دومینیکا

 

 

راهنمای مسافرتی به دومینیکا | Travel Guide To Dominica
دومینیکا جزیره ای است که در حوزه ی کارائیب واقع شده است. این کشور جزیره ای با توجه به طبیعت بکر و بی نظیری که دارد بین گردشگران و ماجراجویان بسیار محبوب است، همچنین عده بسیاری از افراد این کشور را برای سفر ماه عسل خود انتخاب می کنند. دومینیکا از دیدگاه زمین شناسی جوان ترین جزیره انتیل کوچک است و به همین دلیل در آن فعالیت های آتشفشانی و زمین گرمایی دیده می شود. همین طور دومین دریاچه آبگرم جهان که دریاچه جوشان نامیده می شود در این کشور قرار دارد. کشور دومینیکا به غیر از این که به عنوان بهشت استوایی عنوان گرفته است یک مرکز اقتصادی شناخته شده هم می باشد که شرکت های آن از معافیت مالیاتی ۲۰ ساله برخوردارند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره آن کشور نیاز است. در راهنمای سفر به دومینیکا الی گشت قصد دارد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، با در سفر به دومینیکا در جزایر کارائیب همراه باشید.

موقعیت جغرافیایی کشور دومینیکا

کشور دومینیکا جزیره ای در دریای کارائیب است که از جزایر بادپناه و بخشی از منطقه آنتیل کوچک به شمار می رود. این کشور از جنوب با گوادلوپ و از شمال با مارتینیک نیز همسایه است. مسااحت کشور دومینیکا ۷۵۰ کیلومترمربع است و مطابق با آمار سرشماری که در سال ۲۰۱۶ انجام شده این کشور حدود ۷۳ هزار نفر جمعیت نیز دارا بوده است.

 

مختصری از تاریخ دومینیکا

 کریستف کلمب در سال ۱۴۹۳ کشور دومینیکا را در سفر دومش کشف کرد. این سرزمین در اختیار بومیان سرخ پوست کارائیبی بود که از نسل بومیان آراواک نیز بودند. کشتی های اسپانیایی در قرن ۱۶ به دلیل جریانات آبی مناسب معمولا در دومینیکا لنگر می انداختند ولی به دلیل مخالفت و مقاومت های مردم دومینیکا، عملاً در آنجا ساکن و مستقر نشدند. تقریبا می توان گفت جمعیت کشور از نسل بردگانی است که در قرن ۱۸ میلادی به دومینیکا برده شدند.

پاسپورت دومینیکا

 

 لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد دستگاهemsella

 




:: برچسب‌ها: دومینیکا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: